Kitteh love...

Lägger upp en bild på lillebrors bror - så att ni riktigt förstår hur svårt det var att bestämma sig när vi först kom dit.
Herregud att kattungar kan vara så söta. ALLT med dem är så där gulligt att jag blir helt lallig & okapabel till att göra annat än att le fånigt. Bara en sån sak som att de har svansen rakt upp som ett litet utropstecken gör mig glad i hela hjärtat... Jag har länge varit övertygad om att personer som inte älskar kattungar inte heller är helt sunda. Något jag fick bekräftat i & med min egen lillebrors förra flickvän. Hon hatade kattungar & julen & musikaler... Så ja, ungefär allt i livet som är ljust & roligt.

Kommentarer
Postat av: Aleka

håller verkligen med! de är något fel på personer vars hjärtan inte smälter av en liten kattunge

Svar: Japp. Har stött på ett par genom åren & då lägger jag benen på ryggen & springer!
Ida

2012-08-21 @ 01:02:32
URL: http://swedishingreece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0