Sånt som gör mig varm i hjärtat:

... att Paul skypar & säger att han är på väg hem & frågar om jag kan vara beredd på att åka ut så fort han dyker upp. Att sedan hoppa in i bilen tillsammans & åka till Earth, den bästa restaurangen jag vet i hela Bloor West Village. Att få sitta på solbelyst patio uppe på taket & få öring till middag - med ett iskallt glas sauvignon blanc. Då glömmer jag bort allt jobbigt för en stund & blir så där lite allmänt kär i livet.
& allra mest kär blir jag i honom här, han med billboards i bakgrunden...
Ni vet, han som sedan tar min hand & köper mig en biobiljett på den lilla charmiga kvartersteatern (som vi planerat att gå till i ett år men inte tagit oss iväg till för att de stora biomonopolen känns lättare) för att se Bourne. Japp, just han - Paul, han som ska bli min man. Han & allt det andra som är fint & soligt - det gör mig varm i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Jo

Bra att ha sådana där människor i sitt liv, som alltid kan göra en glad med så lite =)

Puss!

Svar: Ja det är himla bra! Känner mig så mycket bättre nu än vad jag gjorde tidigare i veckan. Kram!
Ida

2012-08-15 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0