Dåligt med uppslag...

Jag har en cupcake beställning till imorgon & det enda jag fått som information är att killen som fyller år gillar "serier & öl". Eh... Känns som en lite vag personbeskrivning att bygga på. "Serier" är ju ett rätt vitt begrepp, med allt från Bamse till Hulken - så jag kan väl tycka att det var ett rätt uselt uppslag. Lämnar öl... Jaaa, men kanske en cupcake som ser ut som en kapsyl? I fall att någon nu läser detta & bara sitter & bubblar över av förslag så får ni VÄLDIGT gärna lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Jo

Här kanske du kan hitta lite inspiration, om det är sådana här comics som menas
http://www.dccomics.com/
http://marvel.com/comics

Svar: Ja men det är ju just det, jag fick bara "comics" - vilket kan betyda en hel massa olika saker. Så jag tror att jag kör på ett något enklare alternativ. Återkommer med bild imorgon. :)
Ida

2012-12-04 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0