Nya tag!

Oki, då kör vi julklapps-shopping sista rycket! Vill ha ALLT avklarat idag så att vi kan börja packa väskorna & inte behöva stressa runt över mer presenter. Är så få dagar kvar tills dess att vi åker att det hade varit skönt att kunna fokusera enbart på att fixa med huset & tvätta kläder. Inte som för ett par jular sen när Paul var ute & handlade julklappar tills 30 minuter innan taxin dök upp för att ta oss till flygplatsen. Herreje vad vi stressade då! Faktum är att jag packade typ alla Pauls saker för hela resan över eftersom han inte hann. När han kom hem där, en halvtimme innan vi skulle åka, räckte jag över en lista där jag skrivit upp allt jag packat & så fick han checka så att jag packat en rimlig mängd byxor, sockor & kalsonger... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0