Perfect Christmas...

Lyckan i att få åka upp till farmor på alldeles stilla vintervackra vägar...
Så mycket snö, renar & ännu mera snö. Vanligtvis är väl tre timmar i bilen ingen sån där jättehöjdare, men på norrlandsvägar med julmusik, allsång & 20 frågor så var jag bara helt genomglad. & så kom vi till resans mål... Älvsbyn & farmor!
Som välkomnade i det traditionella julförklädet - då känns det att man är HEMMA! Fina farmor hade som vanligt gjort iordning allt, så det var bara att sätta sig vid dukat bord - med allt som man kan tänka sig. Åt gravlax tills det kändes som om jag skulle hamna i gravlaxkoma. Sen fortsatte jag med laxmoussen innan det blev dags för Kalle, promenad & så julklappsutdelning. I år var första året som mamma yttrat de där ödesmättade orden "vi drar ner på julklapparna i år, vi är ju vuxna allihopa" - så jag hade fasat lite. Helt i onödan kan ju tilläggas...
Tomten vs mamma: 1-0!

Kommentarer
Postat av: Camilla

God jul! Låter som om ni hade en härlig julafton och hoppas att julhelgen fortsätter i samma anda <3

Svar: Tack & GOD JUL!
Ida

2012-12-25 @ 08:26:21
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Alex

God Jul!

Svar: & God Jul till dig med! Hoppas allt är bra med lilla babyn!
Ida

2012-12-25 @ 10:26:25
URL: http://swedishingreece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0