20 more dollars!

Det går sakta men säkert framåt, idag fick jag in $20 till i bakproffit! Nu har jag kommit 36% på vägen mot målet på $2000. Just det där målet, $2000, har jag lite blandade känslor för. Dels vill man ju samla in så mycket pengar som det bara går till bröstcancerforskningen, dels vet jag hur jag kände mig efter endagsetappen 2009. Då samlade jag ju nämligen "bara" in cirkus $1400, vilket kvaliciferade mig till att delta i en av de två 30 km etapperna. När jag klarat av de där trettio km så kan jag tala om att jag var GRYMT lycklig över att jag inte behövde fortsätta lika långt till dagen efter. För hjälp vad ont jag hade i fötterna. Att gå på betong, i trettiograders värme, i sex timmar... Det. Gör. Ont. Går så oändligt mycket hellre samma sträcka & 5 km till med packning i fjällvärden. Det fixar jag utan blåsor stora som femkronor, men betongen i Toronto... den fruktar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0