Åt rätt håll...

Träningsmotivationen dog ju som sagt efter Fjällräven Classic, men nu känner jag hur den så smått börjar komma igen. Om det är för att dagarna blir längre eller för att PDAC (den stora geokonferensen här i Toronto) närmar sig må vara osagt. Det spelar dock inte så stor roll VAR energin kommer ifrån, att den finns där är det enda viktiga. Har börjat lite så smått - 20 min work out per dag, power walks & så en längre tur på cirkus 10 km varje helg. Det är inte mycket, men i jämnförelse med hur det har varit sedan augusti... oändlig förbättring. So. Nu är det dags att formulera ett nytt mål. Ska vi säga att jag ska försöka känna mig bekväm i bikini till april då vi drar till Bermuda? Jo men jag tror det, sedan får vi komma på ett nytt projekt att jobba mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0