Bake Sale...

Nästa vecka drar vi på allvar igång operation "Samla in pengar till bröstcancerforskningen". Vi startar med en Valentine Day´s Sale, där vi kommer att sälja smycken samt cookies. Gjorde därför lite research på ämnet "Bake Sale" - hjälp så många bra uppslag folk har på något som för mig kändes ganska "jaha.. men ska jag bara stå där med en ask kakor". Nope, inte här i Nord Amerika - här ska det glaceras, spelas musik, sättas upp ballonger - you name it! Men det bästa förslaget, det som liksom brände till uppe i huvudet... ordna en riktigt stor Bake Sale & sälj då även en liten kokbok med alla recepten. Hm... jag undrar om jag inte ska börja tåta på en liten kakbok? Satte ju ihop en diabeteskokbok till pappa i julklapp & hade så kul då att jag faktiskt saknat den biten... så en bok om kakor hade ju varit ett helt perfekt projekt att ta tag i! Fast inte en perfekt present för pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0