Cupcake absence!

Varför jag försvann efter Ottawa? För att jag bakade hela gårdagskvällen. Jäklar i min lilla låda vad jag bakade!

Bland annat cupcakes!

& nu kanske ni undrar "men om ni nu varit i Ottawa hela helgen... ställer du dig verkligen & bakar det första du gör när du kommer hem?!". Japp, det gör man om man försöker samla in penger till bröstcancerforskningen! Satt hela dagen idag & sålde cup cakes & allehanda kakor. Plus en massa rosor.

& vet ni... jag sålde kakor för nästan $180, alltså nära 1200 kronor. 1200 kronor som oavkortat går till bröstcancerforskning. Det får mig att känna mig helt varm inombords - kommer att gå tillsängs väldigt nöjd ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jo

Du är så duktig!

Puss!

2012-02-19 @ 20:00:38
Postat av: Ida

Åh, tack Jo. Det värmer!

2012-02-19 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0