Cupcakes will be even prettier from now on!

Oh, jag måste bara visa det totalt GRYMMA dekorationsset som Paul gav till mig igår. 56 olika dekorationstoppar för glasyr, införskaffar jag bara handlaget så finns inga gränser för vad jag kan åstakomma med detta kitt!


Needless to say, jag blev lyrisk - överskattade min egen förmåga & såg framför mig hur jag kommer att bli en dekorationskonstnär!

Bara så att ni vet, att ha +56 olika dekorationtoppar får personer som moi att Gollumskrocka över sin lilla skatt.

Myyy precious!

Kommentarer
Postat av: ma

Nu slår du farmor med hästlängder! M

2012-02-20 @ 21:29:06
Postat av: Ida

Japp, nu ska jag BRÄCKA tanten! :)

2012-02-20 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0