Glad I wasn't there!

Nu ska ni få höra! Paul var på ACC (Alpine Club of Canada) möte i onsdags.Vår väns idiot ex var också där eftersom han är ansvarig för deras film festival. Under möret var han skitotrevlig mot Paul som tillslut fick nog & gav igen med en sarkastisk kommentar. Vilket resulterar i att vår väns ex reser sig upp med knutna nävar... Vilket i sin tur resulterade i lätt kalabalik. Är himla glad för att jag inte var där för då hade det nog legat nära tillhands att jag kastat något hårt på honom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad är han för idiot? Ett kok stryk borde han ha! Jävla nötter!

2012-02-17 @ 22:50:53
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alltså exet inte din Paul...

2012-02-17 @ 22:51:37
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag förstod att du inte menade Paul. :) Men jag håller helt med dig - vår väns ex är inte helt frisk i huvudet.

2012-02-17 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0