I'll have to order something small and expensive...

Camilla röstade på klänningen till höger, från BCBG max azria, så vi kör på den. Var tvungen att testa hur den satt först. Köpte den förra året när jag var lite pinnigare än nu (jag kan höra hur du applåderar hela vägen från Älvsbyn farmor...) & var lite tveksam till hur den skulle sitta. Det gick vägen, inga handtag som syns genom tyget eller ridbyxevarning på kjolen. Den tackar vi för. Fast... någon kryssningsfartygsbuffé tillåter den inte. Så jag planerar att beställa in något litet & riktigt dyrt. Sen ska jag försöka äta sagda dyrgrip riktigt sakta - vilket kommer att bli en enorm utmaning. Uppvuxen i norrlands inland som jag är så har jag lite svårt för att dra ut på ätandet. Det fungerar ju bara om man pratar mellan tuggorna. Ni vet, tar en lite gaffelspets med mat, tuggar omsorgsfullt, lägger ner gaffeln, konverserar, kommer på att "men oj, visst ja kaviaren..." & så ta en liten munsbit till. Så äter inte jag. Jag äter tyst & koncentrerat - som en väluppfostrad gråhund.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är strålande vacker i klänningen och jag hoppas att ni får en underbar kväll! :)

2012-02-03 @ 20:57:39
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack - det hade vi. En helt fantstisk liten kväll att spara i minnet"

2012-02-04 @ 07:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0