Lite produktstöld där IKEA!

Vi hatar ju IKEA nuförtiden, men på punkten värmeljus har vi inte hittat ett ställe som kan konkurrera med Ingvars butik. Så då & då biter vi i det sura äpplet & åker dit & bunkrar så att vi sedan kan sky landsförädaren i ytterligare ett halvår. Idag var en sån dag. Kunde som vanligt inte hålla mig från att spana in mathörnan. Upptäckte därför IKEAs egna version av ballerinakex. WTF? Får man göra så här? Totalt sno ballerina konceptet & sedan döpa dem till kex choklad? Hade jag varit juridisktansvarig på det riktiga kex choklad hade jag bara "stämningsansökan, check!"

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ja, katter & paket är en hopplös match. Huja.

2012-02-26 @ 14:16:06
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

En jul lyckades Silly stjäla grönt presentpapper utan att vi märkte det. Hon satte i sig en himla massa & kräktes sedan grön pappersmassa... Mitt värsta "katt äter papper" minne.

2012-02-27 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0