Måste arbeta på tekniken...

Så det var det här som jag egentligen ville pillra in på mina sugar cookies. Dock inser jag efter den här lilla övningen att jag måste arbeta på tekniken, eller snarare glasyren... flyta ut tendenserna måste motarbetas! Speciellt som det blir att baka en till laddning kakor ikväll. Kakorna gjorde nämligen succé på Pauls företag & de frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att baka en laddning till eftersom de har öppet hus imorgon & hade velat ha ett par med loggan i den riktiga orange färgen. So, det blir att baka, baka, liten kaka så fort Paul kommer hem ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: ma

Va - så härligt barnsligt, moget, kul och allvarligt du jobbar med smet! Kram

2012-02-06 @ 20:43:07
Postat av: Ida

Jag har kreativitetsabstinens, så jag måste hitta på sånna här små projekt! Kram!

2012-02-06 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0