Måste fixa sidan...

Happ... så försökte jag få igång min Princess Margaret sida. Som vanligt har den knåpats ihop av någon som inte är speciellt bra på datorer. Oki, fair enough - den är bättre än den var 2009... men ändå. Jag kan ju förstå att de inte vill spendera en massa pengar på att utveckla bra hemsidor, att det vill lägga pengarna på forskningen - men liiite kan man väl hosta upp för att få till tekniken så pass att rubriken ändå hamnar mitt på sidan - inte intryckt i ett hörn. Oh well, det blir att sätta sig ner & försöka få till ett vettigt alternativ istället - så här kan jag ju inte ha det. Oavsett fulhetsgraden, nu går det i alla fall att börja donera pengar till min bröstcancerkampanj för 2012.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så bra! Ville bara säga det =)



Puss!

2012-02-08 @ 23:27:26
Postat av: Ida

Nu kan jag ju inte vara helt hundra, men jag vågar mig nog ändå på att säga "Dito Jo!".



Puss!

2012-02-09 @ 03:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0