Nice customer service Starbucks lady...

Fine om man är ny på jobbet & inte kan menyn - då förstår jag om man inte greppar "Spinach feta wrap". Däremot blev jag skitirriterad när kvinnan bakom kassan på Starbucks vägrade erkänna att hon aldrig hört talas om sagda wrap utan bara hänvisade mig till de övriga mackorna. Fanns de inte där så var de slut. Jag förklarade att frukostwraps ALLTID förvaras bakom kassan, men det gick inte alls hem. Tillslut vände hon sig till en kollega & bara "Could you help, I just don't understand this customer". Nähä, men det är kanske därför du jobbar på Starbucks... ville jag säga men höll inne med. Fan - ibland önskar jag att jag varit mindre svensk & mer som Paul, som skjutit ned henne totalt. Men inte jag inte, jag bara stod där dränkte henne mentalt i kaffesump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0