Pass avklarat!

I FEM år har jag väntat på ett nytt pass, att äntligen bli av med världshistoriens mest misslyckade passfoto. Så var det äntligen dax.Needless to say - det blev katastrof. Tanten på ambassaden knäppte liksom kortet innan jag hunnit ställa mig i båset. Såg resultatet & frågade med ledsen röst om vi kanske inte kunde ta om fotot. Ambassadkvinnan förklarade  att alla ser fula ut i sina pass, så det var bara att acceptera. So, jag fick helt enkelt betala mina 240 CAD & vara nöjd. Så deppigt att jag behövde ett glas vitt till lunch. So, nu får jag ta & gifta mig så att jag måste skaffa ett nytt pass - för fy för sjutton vad dagens resultat var vidrigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men hallå! Om alla ser fula ut i sina pass kanske de ska se över sina rutiner lite??

2012-02-13 @ 20:49:36
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Camilla

Nä vad var det för häxan surtant som satt där? :-(

2012-02-13 @ 21:53:01
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, vad snälla ni är som håller med! Jag blev bara så paff när hon sa det att jag bara accepterade. Men nästa gång, då ska jag skaffa pass när jag är i Sverige & inte är lika sårbar!

2012-02-15 @ 03:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0