Shoe shopping!

Back in the good old "Lundadagarna" så hade jag en sån total grej för skor. Ville jag fira något, ja då gjorde jag det genom att köpa mig ett par skor. Var jag ledsen = raka spåret ner på stan för att köpa mig ett par i någon färg jag inte hade. Sen flyttade jag hit... & av någon anledning försvann det där skobehovet. Tror att det var en kombo av att jag förlorade min vapendragare Susanne, att jag började klättra & så avstånden här i Kanada. Det kändes liksom inte så lockande att gå 6 km på cementtrottoarer i högklackat. Så jag skaffade mig ett annat litet fix istället, böcker från Amazon. Vilket känns som ett mycket bättre sätt att belöna/trösta sig själv. Shit så mycket jag lärt mig i allt möjligt genom åren. Anyway, idag blir det i alla fall skoshopping! Christina & jag ska ut på jakt efter ett par som måste uppfylla kraven: grymt snygga men inte mördande obekväma. De måste hålla att dansa i under minst 4 timmar utan att jag vaknar upp dagen efter & tror att jag tillfogat mig permanenta fotskador. Fy för skjutton vad jag längtar efter lite shopping med en tjej!

Kommentarer
Postat av: Jo

Du hade SÅÅÅ många fina skor! Enda negativa är ju att vi inte har samma storlek... Ville så gärna låna flera av dem =(

2012-02-09 @ 18:48:09
Postat av: Ida

Ja men då är det ju perfekt att jag bytt fetish! Mina böcker är totalt oberoende av storlek, så de kan du ju låna närsom! Läsa lite om Ocean Chemistry... um, låter frestande eller hur?! :)

2012-02-09 @ 19:03:05
Postat av: Jo

SÅ frestande ;)

2012-02-10 @ 17:28:45
Postat av: Ida

Super, då får jag se till att ha den med mig nästa gång vi ses. Eller nej vänta! Någon fyller ju år snart... ;)

2012-02-10 @ 17:42:02
Postat av: Jo

Åh, jeeij! Jag som ALLTID har önskat att jag ska få en bok om Ocean Chemistry i 30-års present. Jippi! Eller hur var det nu igen? :P

2012-02-11 @ 01:23:25
Postat av: Ida

Jojo, det luskade jag ut för typ tio år sen! Så den har varit spikad i ett freaking decennium!

2012-02-11 @ 03:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0