Sluta snöa!

Isch, isch, isch. Det har snöat hela dagen - stora, stora, flingor. Vanligtvis blir jag glad av snö, men inte idag - för idag är planen att vi ska dra upp till Vaughan Mills & shoppa & så fort det kommer en laddning snö på vägarna här i Toronto så går allt SÅ långsamt. Så där långsamt att man gärna ställer in allt man haft planer på att göra. Vilket jag helt enkelt inte vill gå med på att göra idag. Av två anledningar:

1) Paul informerade mig igår om att han bara har ett enda par jeans som är vettiga, men att de börjar bli lite slitna. Efter inspektion har jag nu insett att vi måste inhandla nya jeans omgående. Det är inte meningen att man ska ha extra ventilation i grenen...
2) PDAC rullar ju igång nästa vecka & jag funderar på att faktiskt gå runt lite på mässan i år - vilket innebär att jag gärna velat se lite representativ ut. Knytblus & vettig kjol måste således inhandlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0