So how was small and expensive?

Åh men helt ljuvligt! Det bara smalt i munnen. Sashimi är ta mig tusan den bästa förrätten i världen.


Sen beställde vi något med lök, stark sås & tonfisk...

Som var så stort att jag förbjöd Paul att ta foton på själva införseln i munnen - men alltså, så gott!

Ännu bättre var dock lagren på lagren av fisk & avokado. Om fisken var av sushikvalité så var avokadon av freaking manna från himmelen kaliber.

Efterrätt? Nejmen gud... det är bara för sånna som inte kommer i size 0. Så vi körde lite mer sashimi. Saba=makrill är ingen höjdare, men butterfish... herrejäklar... i morgon har jag ett enda mål, leta reda på mer av denna firre!

Sen drog vi på fest - bland uppspikade Blue Marlins på väggen, framknackade tegelstensväggar, jointrullande (jo men det här är kanada, alla röker på & jag har lärt mig att det bara är att gå därifrån & inte hyperventilera på fläcken) & galet mycket sång accompanierat av en flygel. Väldigt rolig kväll med andra ord - men i morgon blir det koffein för att klara dagen. En liten notering dock - om ni har turen att bo i ett hus med tegelväggar & trästommar... knacka fram en vägg & klä den med plexiglas. Så. Jäkla. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0