And off we go...

Saaben packad, nu blir det jul igen! Ska bara stoppa & köpa på oss lopphalsband först så att jag kan snöra på mig dem runt anklarna... Jäklar i min lilla låda vad jag hade velat simulera bronkit så att jag hade kunnat stanna hemma. Fast. Där kommer det dåliga samvetet in. Paul åkte ju faktiskt över hela Nord Atlanten för att fira jul med min familj. Som kacklade på på ett främmande språk, som envisades med att återigen titta på tecknade seriefigurer, som skakade liv i honom 06.00 på juldagsmorgon för julotta... & Paul var bara glad hela tiden. Då känner jag att jag måste pressa fram någon typ av leende idag & infinna mig hos hans gudföräldrar. Det spelar liksom ingen roll att jag blivit loppbiten där två gånger tidigare eller att de kommer att kedjeröka sig genom eventet. Vi är ett team, & då backar man upp sin lagkamrat. Det är så jag får se på dagen. Samt att Paul ta mig tusan är skyldig mig något trevligt när lidandet väl är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0