Chasing small dragons...

Paul drömde att han jagade små drakar i natt. Små drakar som swishade runt hans huvud, små drakar som han var tvungen att vifta bort när de kom för nära. SMACK! Problemet är att Paul är väldigt rörlig i sömnen, så det där drakviftandet - det hände på riktigt. Minus drakarna då. Vad som däremot råkade finnas i närheten var mitt ansikte. So, kring fyra snåret där vaknade jag till av det jag närmast kan beskriva som en örfil. Alltså, chocken av att vakna upp på det viset! Det gjorde inte speciellt ont, däremot blir man ju så galet rädd - vad händer egentligen? Sedan insåg jag att drömPaul var igång igen - så det blev väckning för att driva ut honom ur draklandet... Undrar om jag ska "ge igen" genom att rycka överdrivet långa ögonbrynshår på honom när han sover, sedan skylla på att jag drömde att jag rensade ogräs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0