Cheerful Movies - need some help!

Min väns mamma gick bort två dagar före jul - så fruktansvärt ledsamt. Nu har hon bett mig om tips på filmer som piggar upp. Roliga filmer som får en att skratta & som inte innehåller jobbigheter/död/depp. Herregud så svårt... Jag föreslog följande gäng:

The Holiday, Love Actually, Crazy stupid Love, Horrible bosses, Seventeen again, Wedding Crashers, Wall-E, Tangled, Thor, Captain America, Sound of Music, Mary Poppins, The Princess Bride & INTE "P.S. I love you" som ju är jättefin men ett garanterat gråtkort.

Fler förslag mottages tacksamt!




Kommentarer
Postat av: xx

exemplariska förslag ju! notting hill? brides mades! kanske något action-aktigt också? ironman är ju skön! the rise of the planets of the apes som kom ut på bio nyligen är ju också sjukt bra! mina tankar går till din vän och hennes familj!

2012-01-08 @ 17:40:31
Postat av: Ida

Notting Hill är ett jättebra förslag, det ska jag definitivt föra vidare. Tack!

2012-01-09 @ 04:20:43
Postat av: PESSYS

Godmorgon sötis! Hur ser dagen ut för dig? Kram!

2012-01-09 @ 12:34:30
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Jo

INTE The Family Stone! Jag grävde ner mig i Arn-böcker och Battlestar Galactica. Men annars låter alla de där som mkt bra förslag. En helt galen film som är kul är Pinapple Express =) Hälsa din vän så jättemycket!



Stor kram!

2012-01-09 @ 22:10:01
Postat av: Ida

Nej inte den filmen, det är helt säkert! Fy för deppig hemsk historia.



Massa kramar till dig!

2012-01-10 @ 02:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0