Dinner at Earth.

Det blev restaurangmiddag för att fira Pauls namnsdag - på ett ställe alldeles i närheten av vårt hus. "Earth", som går helt in för lokala produkter.

Så himla fint ställe. Vi har gått förbi ett helt tjog gånger & bara "Nejmen nu måste vi gå dit!". Glad att det blev av tillslut, kändes som det perfekta stället att gå på en sån här viktig dag!

Malbec för Paul, Sauvignon blanc för mig.
Snitzel för Paul, forell för mig.
Kan inte bli så mycket bättre.

Eller jo - det faktum att det där som ser ut som pomess frites på min tallrik de facto var alldeles lövtunna bitar palsternacka. Det, det gjorde ta mig tusan kvällen lite för mig. Herrejäklar vad gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0