Kangaroo for dinner!

Vacklade ut från baby showern något omtöcknat... det var liksom så surrealistiskt att jag fortfarande försöker smälta vissa delar (men, jag vill poängtera att det var bättre den här gången än förra eftersom jag inte blev matförgiftad). Pallrade mig hem i kylan & förkunnade att vi behövde middag & en pratstund vid matsalsbordet (i.e. om vi någon gång får barn & din mor gör något sådant mot mig begär jag ensam vårdnad). Eftersom jag fått en lätt överdos av nordamerika förkunnade jag att middagens tema var "så långt bort från denna kontinenten som vi kan komma". Så det blev känguru & växtlighet från mexico.
'
Samt ett glas vin från Uruguay på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0