Me and the VIP table...

Så Paul & jag gjorde VÄRLDENS ansträngning & lyckades ta oss till Svenska kyrkan hela 20 min innan utsatt tid. Vilket innebar att vi hade massa med tid att sleva upp helt sjuka mänger quinoasallad...

Medans köket var lite kaos, så som sig bör, var själva matsalen ett litet under av välordnadhet. Var tvungen att gå runt & fota lite, så fint var det...

Sedan hittade jag VIP-bordet...

Som var så fint på temat picknick.

Sedan hittade jag mitt namn...

Om jag fick extra alkohol för att jag var VIP? Jo lite. Å andra sidan, jag hjälpte också att dela ut lunchen & insåg att ALLA ville ha laxpaj. Så jag uppoffrade mig & tog veg istället, så det var inte total gräddfil som gällde. :) Sedan ägnade vi åt oss lite tal...

& en hel del tjatter om hundar, katter, lappar, diabetes & smycken - & jo, den combon does make sense.

Totalt sett var det en otroligt givande eftermiddag. Satt bredvid Marianne, vår ordförande, & det resulterade i en mängd nya idéer inför vårt 30-års jubileum. Samt en massa skratt & något helt fasligt mycket falsksång... Herrejäklar, att spontankommapå texten till "On the twelfth day of Christmas"... Inte helt lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0