Nej det var ju inte lika gott...

Jag älskar risifrutti. Jag älskar grekisk yoghurt. I veckan hittade jag den här nyheten på mejerihyllan, jublade inombords av lycka - det kunde ju liksom inte bli annat än en hitt!


Sedan har jag gått & ruvat på den här lilla bunken, sparat den tills idag då vi ska på brunch = bara liten frukost hemma för att stå sig tills äggfrossan. Så jag plockade ut min lilla skatt, kröp ner i soffan & förberedde mig på yoghurtnjutning de luxe. Så bidde det inte. Yoghurten var så sur att mitt ansikte förvreds till ett skrumpet äpple, munnen dog av surhetschock. Försökte panikkompensera med sylten, vilket hade helt omvänt resultat. MÄNGDEN socker fick det att snurra i huvudet. Jäkla lurendrejeribytta... major matbesvikelse. Nu hoppas vi att frukost nummer två kommer att bli mer lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0