On call this morning...

Jobbig start på dagen, Pauls ex ringde vid sjusnåret - hennes axel hade gått ur led igen & nu väntade hon gråtandes på ambulansen. Fy för att ha det på det viset, allt hon gjort var att försöka sätta på sig en tröja & så "pop" vad den ur led. So, jag är "on call" idag. I fall att hon behöver hjälp kommer jag att skynda iväg över staden för att hjälpa med nycklar, matinköp & dylikt. Men fram tills dess att hon kanske behöver min hjälp njuter jag av min väldigt gosiga lilla morgonvän som vill bo i mitt armbågsveck. Gissar dock att han kommer att lessna inom de närmsta 15-20 minuterna, så när det sker tänker jag använda min armsliga frihet till att baka ett gäng kakor så att jag åtminstonde kan ta med något som kanske muntrar upp lite ifall att Sandra behöver min hjälp.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter ju som att ni har en fin relation till pauls ex, kan kanske väga upp svärmor lite ;)

2012-01-25 @ 15:44:27
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Idag har vi det, men satan i gatan vad vi fått jobba på det. Var en två år eller så när hon & jag inte kunde vistas i samma rum. Är så tacksam för att vi båda kunnat gå vidare från det stadiet!

2012-01-25 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0