Stress in Stockholm...

Efter att vinkat av mamma flög vi till Stockholm den 30e. På något vänster hade jag inbillat mig att vi skulle ha massor av tid där eftersom vi inte skulle flyga ut förrän den 1e. Kunna möta folk för fika, strosa runt på NK i en halv evighet, hitta de där mysiga restaurangerna som jag alltid hoppas stöta på, äta hotellfrukost efter morgondusch & mjuka badrockar. Det gick i stöpet kan jag säga. Ok. Vi fick till hotellfrukosten på Elite, men sen gick det inte lika bra. Vi kom nämligen på att någon stulit Pauls visa-info & ägnat mellandagarna åt att boka massa flygresor & annat skoj... Så Stockholm blev väldigt mycket telefontid istället. Fy för vilket litet gissel att behöva spärra kort & gå igenom legitima/ickelegitima kortköp på nyårsafton... & fy för personer som stjäl folks kreditkortsinfo. Må de återfödas med klumpfot & monobrown.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0