To Ottawa with Mumin?

Resa till Ottawa bokad mellan den 11 & 13 februari - exotiskt så att det förslår. Vi flyger med Air Canada & en tanke har slagit mig - ska Mammut få följa med? För eller senare kommer han ju att tvingas flyga, så det kanske är bättre att testa med ett en-timmars inrikesflyg innan vi ger oss på korsa Atlantenprojektet... De flesta hotell i Ottawa tillåter husdjur, så det är mer en meckighetsfråga. För att resa med katt kan vara rent helvetiskt, i början när jag flög med Totte... oh hilp. Katten skrek som om jag dragit ut hans tarmar med en galge. Fast, efter ett par resor lärde han sig att flyglan inte var jämnställt med sadistdöden & då blev han en sjukt cool reskatt. Så cool att han till & med klarade av att behålla lugnet den gången han av misstag åkte genom röntgenmaskinen i säkerhetskontrollen. Jag tror nästan att vi måste ta med oss Mr Muggels till huvudstaden!

What do you say Mominbo, can you fly?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hittade din blogg för ett tag sedan och jag är fast. Du skriver så underbart! Fängslande är det rätta ordet :)

2012-01-11 @ 21:50:57
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Nejmen vad snällt sagt, tack så jättemycket - vad glad jag blir! Hur hittade du hit förresten?

2012-01-12 @ 04:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0