Milk...

Som sagt, nästan alla måltider i vårt hus intas med Mammut i Pauls knä. Frukost inräknat.


Mumin väntar tålmodigt på frukosthöjdpunkten.

En droppe mjölk - lycka!

Själv har jag fått i mig cirka 300 gram mejeriprodukter men känner mig inte alls lika uppåt som kitte. Kan möjligtvis vara för att hans dag kommer att ägnas åt att sova, kika på ekorrar & möjligtvis peta på saker om han känner sig uttråkad. Själv måste jag försöka få min artikel klar - har gett mig själv en deadline på klockan 5. So, även om resten av dagen endast involverat mjölk i sin renaste form (Starbucks) så kan jag inte direkt se att den kommer att vara så där alldeles världsomvälvande rolig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Pepp inför artikeln kommer här från Lund! pepp pepp pepp

2012-01-30 @ 16:38:21
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack, det behövs!

2012-01-30 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0