Back in Town...

Vi kom tillbaka från stugan igårkväll - smutsiga & trötta. Så vi åt lite kamel helt hålögda av trötthet & sen somnade jag i soffan innan Paul hade hunnit starta filmen som vi tänkt se. Paul lät mig ligga där ett litet tag & försökte sen väcka mig så att jag kunde gå upp till sovrummet. Hans val av väckningsmetod föll dock inte ut så där jätteväl... han petade mig nämligen på näsan med skalmen på mina glasögon, bara det att jag råkade vrida lite på mig - så jag vaknar upp med skalmen halvägs upp till pannloben. Needless to say så var jag väl inte så där superglad när jag slog upp mina blå. Anyway, däckade sedan i cirkus tio timmar & nu är det en ny dag & jag känner mig... jo men nästan mänsklig trots att jag eldade i 31 grader & sol i mer än 7 timmar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0