A day at home...

Jag behöver ladda batterierna med lite hemmakärlek känner jag. Är skönt att ha möjligheten att jobba hemma vissa dagar, så att man kan få jobbsaker gjort - men kunna njuta av sitt eget lilla hus undertiden. Ta en liten paus & gå ut på trappen & dricka lite perrier & titta ut över våra krokiga tomatplantor...
Som äntligen börjar producera lite frukt som vi kan äta - inte bara brända kartar!
Men det allra, allra, bästa med att jobba hemma är att jag får hänga med min favoritkisse!
Vår allra sötaste Mammut som behöver en dag med folk! Har varit alldeles för många, långa, ensamdagar för honom på sista tiden - så idag ska han få tanka människokärlek! Vi ska gnugga mage, leka kurragömma & så ska jag smyg-ge honom favoritgodiset utan att bryta ner det i yttepyttefragment så som hönspappan Paul gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0