Jag tänker se på det som ett äventyr!

Så det här med huset hade ju kunnat golvat en totalt - men jag känner mig skönt nog inte så där jättestressad. Sure, flyttar vi så blir det ju en stor omställning - men jag tänker att det kan vara ett första bra steg mot att flytta hem till Sverige. Flytta från huset med allt utrymme till något mindre, tvingas gallra lite. Dessutom, det hade ju varit en möjlighet att få se något nytt, bo i ett område där jag tidigare inte hängt så mycket. Bor vi kvar... ja då får det också gå, fastän jag kommer att bida min tid. Blir ju onekligen en övning i att tänka ut kreativa lösningar på hur jag ska ge igen...However, just nu känns det som om vi har MASSOR av valmöjligheter & det är en ganska skön känsla i sig. Lite så där att vi har hela världen framför oss & att vi bara måste bestämma åt vilket håll vi ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0