Our First Brain Storm...

Alltså... jag vet inte om det var så där jättesmart att sätta igång projekt "låt oss komma på ledord för vårt bröllop" samma dag som jag varit rätt utslagen pga överhettning & uttorkning. Men det må var hänt, med lite sushi går allt - speciellt när man har bästa sällskapet. Även om jag nu kan önska att Paul hade lite mer åsikter i just den här frågan. Fast jag tänker att det kanske kommer när han väl börjar bli mer insatt. Just nu behöver jag bara se till att vi är på samma våglängd. Så att Paul inte föreställer sig ett bröllop uppe i Nikkaloukta framför porten inmot Kebnekaise, eller någon på Grand Hotel i Luleå (om det nu finns ett Grand där...) eller något på en åker i motljus. 
Vårt kanske bästa ledord efter kvällens grubblerier? Jag tror att min favorit är "Like a big family vacation"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0