Trauma & tröst...

Jag kan meddela att jag har renast tänder i Canada, möjligtvis världen. Min lilla väna tandhygienist har sett till så att det inte finns en gnutta tandsten eller plack kvar i min mun. Eller tandkött för den delen. Färdigplågad & dränerad på både blod & pengar fick jag vackla ut i friheten & min väntande manikyr. Tyckte så himla synd om mig själv att jag dessutom slog till på en pedikyr.
Sedan gick jag hem med tårna inpackade i gladpack & åt lunch med väldigt lågt tuggmotstånd. Faktum är att jag trots pamperingen av alla tjugo naglar tyckte så synd om mig att det blev frukostmat en gång till - vilket är tröstmat på högsta nivå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Frukostmat är förmodligen det bästa ever.

Blir nog ingen miu miu-väska... Men, min kära Patrik sa åt mig att jag skulle ta paketets färg och snöre som en hint om vad den kom från. Blått papper med vitt snöre...

Svar: Jag skulle kunna äta frukost morgon, middag, kväll. Måste lägga band på mig själv!
Hm... Något från Tiffany´s? Fast de paketen är väl mer turkosa. Oh, jag vet! Iittala - från Finland!
Ida

2012-07-13 @ 21:29:12
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0