A Day with a View!

Tog en av morgonfärjorna ut till Toronto Island & tittade på staden från lite distans. Öarna är lätt den plats man ska åka till om man vill ha den finaste utsikten av stan.
Fast pappa gillade nog mest båtturen - SVALKA! Sen åkte vi hiss 150 våningar & hamnade i restaurangen högst uppe i CN-tower.
Väldigt bra utsikt, väldigt bra mat.
Janssons körde alla på röding, norrlänningarna i oss tog väl över. Efter avslutad måltid travade vi ner till observationsdäcket - där mamma genast skuttade ut på glasgolvet.
Pappa backade däremot undan & muttrade något i stil med "Åh fy helvete". Jag vågade mig ut tillräckligt länge för att ta ett kort på mammas & mina fötter...
Sen fick jag svindel & flydde fältet till pappa, så mamma vann som vanligt våglighetstävlingen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen SÅ mkt om CN-tower. Men jag håller med din pappa lite, det är läskigt =)

2012-06-30 @ 19:04:40
Postat av: Jo

Kommentaren var från mig =)

Svar: Glasgolvet är läskigt! Först när man kliver ut brukar det vara ok, men efter cirka 30 sekunder pallar jag inte att hänga där längre. Då snurrar hjärnan igång på högvarv & bara "men tänk om"... :D
Ida

2012-07-02 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0