Börjar känna stressen...

Under dagens strosande lämnade vi av pa för en 20 minuters hårklipp & ma & jag kikade in på lite diverse småbutiker. Hittade ett gäng chips som kändes perfekta för vårt party - smak bön & rödbeta. Plockade på mig dem, kände mig supernöjd, & insåg sedan att det är fyra dagar kvar till vårt party. Fyra dagar innan minst 35 personer kommer att inta vår trädgård. Fyra dagar att komma på vad jag ska bjuda på. För det behövs liksom liiite mer än ett gäng friterade haricot verts...
Lite ångest där ja. Nu gäller det allså att komma på något asap. Helst imorgon så att jag kan börja förbereda. Only problem, vi kommer att åka ut till Niagara Falls & även om jag kan blogga därifrån så känns det ju sådär att tillbringa hela bilturen ut med att leta buffé-recept i smartphonen. Lite så där för att det dels är väldigt osocialt, dels för att det känns som om det kommer att resultera i garanterad åksjuka. Oh well, det löser sig på något sätt. Worst case får vi åka ut till IKEA & bunkra köttbullar & sen säga att Paul stått & handrullat sedan påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0