But just bloody cut it!

Tårtan igår... Ingen ville skära upp den. Megha stenvägrade, hon tyckte att det kändes HELT fel att sticka kniven i den. Tillslut kommenderade hon Matt att ta sig ann uppgiften. Sagt & gjort, eftersom Matt gör vad Megha säger.

& här kan ni se fyllningen, jag höftade ihop den lite på känn. Så de rosa lagren är en blandning av vispad grädde, frysta hallon, jordgubbsphiladelphia & florsocker. Mellanlagret är marsansås med en extra klutt grädde samt små persikobitar. Paul gav blandningen 5 tummar upp av 5 möjliga, så det är jag nöjd med! Även om han nu kanske är lite partisk i den här frågan.

Oh, & här kan ni dels se hur tårtan bara SVÄLLER ut på sidorna samt de två lagren med sockerpasta som jag använde mig av. Nästa gång kommer jag definitivt att använda mer smörkräm för att stabilisera det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0