Cake decorating 301 - part 2

Fick någotslags hjärnsläpp idag & trodde att vår cake decorating course startade halv tre istället för halv två... OH stressen när de verkliga förhållanderna gick upp för mig... En halvtimme sen sladdade vi in på parkeringsplatsen & jag kunde springa in till den väntande sockerpastan. Tack & lov var dagens enda MÅSTE att vi skulle täcka alla tre lager - så förseningen gjorde inte så mycket skada.


Så, nu har jag mitt oskrivna blad färdigt inför nästa veckas verkliga utmaning - själva förverkligandet av min tårtdesign. Som för tillfället befinner sig på ett mycket... tja, ska vi säga luddigt stadium. Men, men, det blir nog bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0