Different charity views...

Paul cyklade ju in $100 (typ 700kr) för Heart & Stroke igår - med den här utsikten i typ 25km. Fabulous!


Idag är det min tur att dra in pengar till det jag brinner för, bröstcancerforskningen. Fast jag kommer inte att få se en gnutta himmelsblått eftersom UofTs team har placerats på Union Station med skrammelbössor... Alltså, nere i tunnelbanesystemet. Hurv så depp det känns... Tack & lov behöver jag bara vara där ett par timmar nu på eftermiddagen. För lysrör, stressade pendlare & cykelklockor för att dra uppmärksamhet känns så inte jag. Jag föredrar att dra in pengar till forskningen genom bake sales & pyssel. Men, men, för sakens skull så uppoffrar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0