Lite trött ja...

Som vanligt så kan man inte bara dyka upp för en drink när man kommer hem till Megha, nope - man möts av pina colada, mint julep, rom & coke... you name it. Jag insåg dock att någon av de alternativen skulle innebära sekundsnabb medvetslöshet. Total sömnbrist, starksprit & Ida är en väldigt dålig kombo. Så jag drack vitt vin varvat med vatten men satt ändå & nickade vid elva, när festen i övrigt var i full gång. Total tantvarning där... Tillslut fick Paul i princip bära in mig i huset eftersom jag var så trött att projekt "ta mig ut ur bilen" kändes som en övermänsklig uppgift. On the upside, att inte hänga kvar med alla andra till småtimmarna gjorde att vi vaknade redan kring åttasnåret. Så ända sedan dess har vi kunnat roa oss med att städa huset. Oh yey, so much FUN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0