Men snälla, behåll fulheten för dig själv!

Pauls pappa skickar foton från gårdagen. Pauls pappa var fotograf innan han gick i pension*. Det märks, gud så vacker jag känner mig på den här bilden...
Kolla underbettet han har lyckats fånga. Så himla fint. Är så glad för att han var framme med kameran i precis det ögonblicket jag såg ut så här! Jag som inte ens visste att jag kunde få till en sån mops-look. Fantastiskt att ha det, samt det vinnande bidraget i "VM i kisande", förevigat. Eller inte. Ser på den här bilden & känner hat mot kameror i allmänhet. I mean, folk är i regel inte särskilt fotogena - speciellt inte jag då, det är ju helt tydligt - men måste man få eländet skickat till sig så att det står riktigt klart för en hur osnygg man faktiskt kan vara?! Kan inte fotografen applicera lite sunt förnuft & bara "ojdå... bäst att radera"? Inte blir det mycket bättre av att Paul, när jag klagar i skype, skickar en rad som säger "Oh, my own little mops"... Suck.

*Inte en dag för tidigt om du frågar mig efter den lilla fotokavalkad jag precis fick i min inkorg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0