My Kitten Substitute...

En sak som hjälpte att hålla surheten i schack den här morgonen... min nya kitchen aid! Så fort Paul slevat i sig frukosten satte öppnandet igång. Här kan ni ju förövrigt se varför jag kommer att välja en brudklänning med liten ärm, hello armhålstuttar!


Anyway, Mumin kom & joinade KA-öppnandet. Han kände väl på sig att det var ett speciellt ögonblick.

Inte lika speciellt som att få en lillasyster, men men...

Näst en kattunge är det här i alla fall typ den bästa present jag kunnat tänka mig, total pryllycka!

Yes honey, you made me smile again - as always...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fniss... Armhålstuttar, haha! Har oftast att göra med för liten kupstorlek om vi ska vara öppna och ge varandra underklädestips ;)



& vilken fin present!

2012-06-10 @ 17:44:19
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Önskar att det vore så väl, på så många plan - dels att jag hade behövt en större kupstorlek, dels att armhålstuttarna tvingats fram av illasittande underkläder. Men jag är rädd att det ekat väldigt tomt om jag gått upp en storlek & att överflödshullet i armhålorna sitter där även när jag inte har på mig bh... :)



Blir invigning av min KA snart, senast tisdag eftersom jag har en ny cupcake order till på onsdag!

2012-06-11 @ 05:37:28
Postat av: Jo

SÅ fin!

2012-06-11 @ 21:36:12
Postat av: Ida

I <3 Kitchen Aid... Imorgon blir det invigning, har en cupcake order till tidigt på onsdagmorgon!

2012-06-11 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0