Nationaldagsmiddag...

Tände ljus i stakar tillverkade i ett land som tillhört vårt en gång i tiden... Lagade fänkålsgratäng & ugnsbakade alldeles för mycket lax för två personer...


Dukade med världens vackraste Vasa-bestick samt förlovningsduk...

& så öppnades vi upp den kallaste flaska bubbel vi kunde hitta i huset, en flaska som var så kall att det rök om från den - så kall att det blev kondens på glasen efter att vi tömt dem.

& Paul tittade på mig & sa "I want to move to Sweden" & det fick mitt hjärta att växa så stort att det nästan inte rymdes i bröstet.

Kommentarer
Postat av: Aleka

Oh ni verkar ha de så himla mysigt hela tiden! blir riktigt avundsjuk. Ska försöka tvinga min sambo till något sånt här någon dag ;)

2012-06-07 @ 10:25:39
URL: http://swedishingreece.blospot.com
Postat av: Ida

Fast det krävs ju så lite - bara lite tända ljus & finporslin! Samt pioner i glasburkar denna gången, det höjde stämningen rätt rejält! Åtminstone för mig som är pionberoende! :)

2012-06-07 @ 13:12:53
Postat av: Jo

Han är ju sååå välkommen =)



Btw, tips på blommor till bröllopsbuketten; pioner! Så fint =)

2012-06-07 @ 20:53:07
Postat av: Ida

Det ska jag hälsa!



Jo, det hade varit SÅ fint... men jag vet inte om det går i augusti. Vi brukar ju få var sin pion på vår födelsedagsbricka, men de brukar vara de allra sista blommorna på busken!

2012-06-07 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0