Not like we planned...

Jobbade hemma idag så att jag skulle kunna varva bakande med jobb. Tillverkade en sats med färskost & hallon, läste artiklar om järns inverkan på dinoflagellater...

& svängde ihop en chokladvariant...
& jag var så himla glad, så där så att det sjöng i kroppen. Så ringde telefonen & det glada förvann & hela dagen tog en annan vändning. En hemlighet som Paul & jag har haft kommer kanske inte bli av & det gör så ont, för vi har sett fram emot det så mycket. Det scenario som vi nu måste ta ställning till fanns inte ens på kartan & nu vet jag varken ut eller in. Fy för att känna sig så vilsen som vad vi gör nu... Det här med att veta vad som är rätt & vad som är fel kan verkligen vara så sjukt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0