On the other side...

Det känns fortfarande så konstigt, att ha jobbat så hårt för något, varit så nervös för något, längtat så mycket efter att det ska vara över - & så är det över helt smärtfritt. Inte min erfarenhet från det här universitetet... Så nu sitter jag här med en lång räcka trevligheter framför mig & utan spöke i garderoben & det är en underlig känsla. Vi hade ju liksom börjat vänja oss vid varandra & nu ska jag istället fokusera på trevligheter igen & jag känner mig lite vilsen. Tror att jag måste börja med att komma på något bra sätt att belöna mig själv på... jo, så får det bli. Jag får klura ut något riktigt bra för att fira den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0