Ruggugglor är vi allihopa...

Jäklar i min lilla låda vad vi slet uppe i stugan idag. Det har grävts nytt land, planterats, sågats ner träd, tvättat heltäckningsmatta, lyfts möbler, skurats ur köksskåp... & så körde vi tillbaka i åskskurar på det & jag var så trött att jag fick KÄMPA för att inte somna. Vid elva anlände vi äntligen hem, helt sjukt slitna, till en skitsur katt som inte tyckte att vi var vatten värda efter att ha lämnat honom hela dagen. Så sur var han att han demonstrativt dränkt Hedvig i vattenskålen. Samt stulit en klädnypa & dumpat i matskålen. Då vet man att man inte står högt i kurs... & jag fiskade upp stackars Hedvig med tummen & pekfingret, tittade på henne & kände samförstånd. Ungefär just precis så här pigg & piffig känner jag mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0