Inte bara lav på Island!

Efter allt det där kakbakandet & utomhusstädandet igår så bara orkade jag inte laga mat... så vi körde en riktig klassiker, Jamaican take out. Gud så gott. Paul fick dessutom lill-lördags feeling & beslutade sig för att festa till det med en öl. Efter utvärdering av utbudet blev det Skjálfti - som betyder jordbävning på Islänska, hade jag vetat det hade jag nog varit lite frestad att ta en själv!

Paul gav Skjálfti "fyrrra solarrrr av fem", jag tycker att det var lite snålt. I mean, jag har varit på Island ett par gånger nu - det är inte direkt något jordbruksparadis. Att de dragit upp nog mycket säd för att faktiskt kunna producera öl är ett litet under i sig. Att det dessutom smakar annat än lav & får, no less than a miracle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0