A long weekend has come to an end...

Vi satt igenom de sista filmerna - fick en oväntad en om katter vid lavineftersök som sistafilm - & sedan beordrade jag "HEM". Så vi fick i alla fall till en liten helgspillra: lax i ugnen, hemmagjord pesto, lycklig Mumin i trädgården & en flaska bubbel. Det har varit en lång helg... men vet ni... jag känner en helt ny motivation nu. Dags att sätta igång kroppen igen. Att skaffa kartor, att börja fundera över powerbars & säga: mamma, när ni kommer hit i juni - kan ni snälla ta med en MASSA blå bland havregrynsgröt? Du vet, den där gröten som smakar äppelpaj & är värt typ 700 kalorier per påse. Det blir ju ingen risifrutti på min 29:e födelsedag, men jag vill fira med svenskt frystorkat någonstanns alldeles åt helsike långt ute i ingenstanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0